luni, 16 februarie 2009

Sa vedem ce o sa mai fie

Mda, dupa cateva up-swings la 25NL short-stack am reusit un downswing la 50NL care a anulat tot ce facusem.
Am reusit totusi in week-end sa-mi revin cu 25NL short-stack si acum am banca de aprox. 100$, care-mi permite sa joc destul de relaxat la 25NL, short-stack bagand cam 7$ la masa cu 6 mese deschise. Probabil daca merge la fel o sa urc la 8$ si chiar la 10$ intrarea. Apropo de asta, sunt curios daca la 10$ o sa mai am winning rates de la 5-7$ intrarea la 25NL.
Bafta, sa vedem ce iese ...

4 comentarii:

  1. Bafta!

    Ca sa cresti in valoare cred ca cel mai bine ar fi sa joci deepstack 10NL, si deepstack in general,o data ce cresti in valoare o sa vina si banii

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, urmaresc blog-ul tau de foarte mult timp si a fost destul de motivant in timp.
    cand spui deepstack vrei sa zici full stack?
    Apoi am o problema cu a pierde un full buy-in si nu cred ca o sa joc prea curand full-stack, dar nu se stie niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, full-stack=deepstack
    De aia am si zis 10NL, ar fi tot 10$ pierduti, cati sunt si la 25NL shortstack
    Foarte rar vei pierde 10$, cu deepstack in general dai all in cu nuts, pe cand ca shortstack o sa dai in cel mai bun caz in situatii 65%-35% de obicei
    Invatarea jocului valoreaza mult mai mult decat cei 5-10$ pe care i-ai putea pierde, sacrifici foarte putin pentru a castiga pe viitor foarte mult, cu shortstack sincer nu inveti foarte multe, si nu cred ca se poate progresa foarte mult

    Oricum, bafta, joci ce-ti face placere pana la urma

    Btw intelesesem ca esti foarte bun la SNG-uri, poate ar fi bine sa continui

    RăspundețiȘtergere
  4. Destul de bun la STG, ceva gen 30% ROI(conform Sharkscope.com sau officialpokerratings.com), nu prea am timp de ele. Oricum, le am in vedere.
    Despre shortstack vs. fullstack, nu-i nimic clar inca, vedem cum mai progreseaza lucrurile.

    P.S. fullstack <> deepstack. Deepstack e in faza avansata la ring cand ai peste 150 BB, chiar peste 200 BB, cand jocul ar trebui sa se schimbe putin.

    RăspundețiȘtergere