marți, 10 martie 2009

Reconstruim ...

Nu am avut timp aseara si de SNGs pentru Leaderboard, am cazut f. mult acolo, sunt la -30$. Nu o sa-l abandonez, dar vedem cand si ce o sa mai jucam, momentan nu stiu.
Am reusit in schimb ceva maini la ring in dimineatza asta, 50NL ss, nu am jucat prea mult, vreo 300 hands, dar am urcat repede la vreo 45$ si m=am tot uitat sa inchid sesiunea si sa marchez profitul :). Am inchis doar cu +35$, bun si asa.
Important e sa ma simt eu bine(in control) la 50NL ss, daca reusesc asta, pot face orice stiind ca pot reconstrui oricand de la 50NLss. Mai retragem un pic de rezerva in MB si continuam.


Bankroll Stars +35 = 125$.
Bankroll MB = 70$.(br 25NL ss) + 80$.
Retras = 0$.

2 comentarii:

  1. Sunt inca in fata ta ..hip hip hurray !!!
    Eu sper ca la final sa raman in fata ta, dar sa fim amandoi mult pe plus :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vedem cum o sa mai facem si cu leaderboard-ul ala. E bine ca exista provocarea asta impotriva ta ca-mi pastreaza cat de cat interesaul :P :)).

    RăspundețiȘtergere