vineri, 13 martie 2009

Reconstruim

Jucam cu grija, incercam sa reconstruim ...
E greu, mi-e frica mare de mine.
Am mult de lucru la capitolul bankroll management(BRM) si mai ales la Tilt management.
Sa zicem ca la BRM nu prea am BR deci d-asta e si mai greu, nu pot juca foarte jos asa ca imi asum niste riscuri mai mari. Dar la Tilt mamangement .... sunt dezastru, ma apuca frica de mine cand imi aduc aminte de 10-11 Martie, cand ma gandesc ca poate sa-mi mearga bine si sa cresc constant 20 de zile si sa sparg tot intr-o singura sesiune ... incredibil de tampit sunt. E foarte dureros sa constientizezi asta, macar daca esti mai sarac cu duhul dai vina de noroc, pe jocul aiurea al altora ... dar eu stiu ca indiferent de factorii exteri, cel putin 50-60% din pierderi puteau fi evitate daca eram mai bun la Tilt management.
Am reusit sa fac vreo 65$ sa incerc 10 SNGs de 6.5$ sa vedem ce iese.
Iar la cash inca mai arunc banii pe fereastra cu bluffs aiurea, mai pierd si cate un KQ vs KJ dar chiar si asa, pe numar mic de maini ies putin in pierdere daca nu ma tiltez si incerc sa-mi vad cat de cat de jocul meu.
Vedem ce mai facem, TREBUIE sa reusim sa trecem peste asta. Cum am zis si la inceputul acestui blog: Poker-ul trebuie sa fie o prioritate pentru mine.

BR = 95$(cash) + 65$(SNGs).

8 comentarii:

  1. cu 65$ e dificil sa joci STG de 6.5$ .. adica nu respecti absolut deloc bankrol management. Esti total neprotejat ... si trebuie sa te bazezi si pe noroc intr'o doza foarte mare. Lucru de neacceptat pentru un jucator bun de poker.

    RăspundețiȘtergere
  2. ok, spune-mi cam cat sa am? zic sa joc in prima faza doar de 18 insi, unde payout structure este de 1:4.5, si da, as depinde putin si de noroc. Am tot jucat in trecut vreo 500 de 6.5$ cu ROI de 25% si vreo 300 de 16$ cu ROI de 17%.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu un bankroll management bun trebuie sa-ti imaginezi cea mai proasta zi din viata, cu tilt maxim si jucat mult si sa pierzi maxim 20% din bankroll.
    Altfel, e doar un fel de 6 din 49, cateodata ai noroc, cateodata nu, pe termen lung cel mai probabil dai faliment

    Tocmai ca pokerul n-ar trebui sa fie o prioritate pentru tine, daca ar fi, ai respecta cel mai elementar lucru care te face un jucator castigator pe termen lung: BRM

    Parerea mea e ca atata timp cat vei incerca sa dai lovitura intr-o zi/o saptamana nu vei avea niciodata succes

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun, ai dreptate si merci de raspuns.
    Problema ar fi ca tilt maxim la mine inseamna ca pierd, sau macar risc minim 80% din BR in maxim 60 de minute de cand incepe tilt-ul.
    Adica vad eu cum, cresc mizele la care joc ca sa recuperez gaura, daca pierd imi adun toate rezervele de prin MB sau de unde or mai fi si risc tot!!!
    Nu inteleg cam cum sa-mi "imaginez cea mai proasta zi din viata" si sa pierd doar 20%, fiind viata mea, ziua(sesiunea de poker) tine cat vreau eu, deci suficient cat sa rup minim 80% din BR si nici nu trebuie sa tina prea mult, oricand gasesc limite superioare de riscat.

    D-asta zic, mie imi este mult mai frica de Tilt Control :((.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai juca sume la care sa castigi/pierzi zilnic in medie 5% din cat ai, nu ai avea cum sa te tiltezi, ti-am zis, daca ai reusi 5% zilnic ai castiga senzational de mult in scurt timp, dar nu ai rabdarea sa castigi 3-5%, tu gandesti in bani, in bani ar fi 3-5$, si astia munciti toata ziua, nu intr-un pot

    Daca te uiti la cum jucam la inceput, castigam 10-20$/zi, cu un bankroll de vreo 1000, niciodata nu castigam sau pierdeam mai mult de 200$, la fel si acum, maxim cat pierd sau castig intr-o zi e 1000$, ceea ce e sub 5% din bankroll, in felul asta nu ai deloc probleme de tilt, poti juca mult poker si sa ai o zi relaxata si frumoasa si in afara pokerului.

    Ti-am zis, inteleg ca momentan e putin 3-5%, dar gandeste pe termen lung, daca-ti doresti 100$ maine, poimaine vei pierde tot. Asa va fi cu siguranta, indiferent cat de bun jucator esti

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Apoi e usor de spus asta, dar pana sa ai noroc, cam la fel faceai si tu, eu macar incerc sa risc maxim 10% din BR, am rulat cat de cat bine, mi-am facut si BR de siguranta ca sa joc cat mai corect vis-a-vis de BRM.
    Cand iti pica din cer un BR boost de 1000% din BR-ul tau, uiti ca jucai SNGs si MTT de 5-10% din tot BR-ul tau, ca jucai la ring 20NL cu 100$ BR, ca aveai downswings si upwings si de 50% din BR intr-o zi.

    E greu, BRM e foarte important, incerc sa joc cat mai bine si cat mai ferit ca BR, dar nu pot sa cobor sub o anumita limita. Nu stiu de ce, dar cred ca nu trebuie sa mai astept mult. Mi-a revenit moralul un pic analizand faptul ca in 20 de zile pot face totul inapoi. Am niste presentimente foarte placute pentru week-end-ul ce urmeaza, sper sa nu fiu cobe.
    Ah, si un lucru foarte bun a fost faptul ca un anumit prieten a refuzat sa ma tot ajute cu imprumuturi prin MB. Cred ca mi-a prins bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si nu, nu vreau tunuri, vreau 3-5$/100 hands.
    Atat.
    Altfel, mai am de lucrat la disciplina ca restul incep sa se stranga.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu e chiar asa, ce e surprins pe blog am avut mereu bankroll minim vreo 700$, si cand am depus 100$ sau 150$ a fost doar din comoditate, bankrollul meu teoretic era de minim 500$(nu am pierdut niciodata banii, doar i-am retras), nu ma deranja sa pierd 100$ si nu ma tilta(majoritatea timpului, oricum niciodata nu am tiltat vreodata mai mult de 10-20%)

    Nu e surprinsa insa perioada cand jucam SNG de 1$ sau 5NL sau 10NL cand respectam tot la fel de mult BRM

    Chiar si daca nu as fi aplicat, trebuie sa faci ce zice popa, sfaturile esti constient si tu ca sunt bune, ramane doar de tine sa le aplici sau nu

    RăspundețiȘtergere