miercuri, 6 ianuarie 2010

Punct si de la capat!

Busto!

Busto again and again.
Cred ca deja am scris treaba asta de cateva ori pe blog, in realitate s-a intamplat de si mai multe ori :)).
Imi tot pierd bankroll-ul la poker.
Cred ca e prima oara cand nu sunt nervos si suparat pe treaba asta ci doar mai determinat ca niciodata sa-mi revin.
Bine nici n-am avut eu cine stie ce bankroll ca eram intr-o incercare continua de reconstruire.
Nu sunt nervos, nici nu dau vina pe Ring, desi acolo s-a terminat, stiu ca in teorie pot juca si Ring bine, trebuie doar sa aplic teoria mai bine in practica.
O sa incerc sa revin mai mult la STG si sateliti unde am un edge mult mai mare, trebuie doar sa rezolv cu familia in gasirea timpului necesar, cu Dariutza o sa fie cel mai greu, cand joc ii tot zic sa ma lase linistit ca sunt la munca si nu e bine sa se tot catere pe mine, chiar daca ei ii place cel mai mult sa stea pe umerii mei si ea: "Ehhh, asta nu e munca, joci poker!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu