joi, 21 ianuarie 2010

SNG's 20.01.2010

God save AUTOSAVE! scrisesem 50% din postarea asta si mi se inchideau ochii cand imi face browserul o magarie in timpul unui import de hands pentru replayer si-mi inchide tot, daca nu avea blogger.com autosave, nu mai aveam putere sa reiau tot ce bagasem.

Ok, am jucat ceva mai bine in seara asta. Am avut stats VP25/PR19/AF5, adica destul de ok pentru 6-max. Per total nu sunt multumit, am jucat destul de bine toata sesiunea, si constant pana la ultimele 2 turnee la care am jucat ok chiar si pe bubble, dupa peste 2 niveluri jucate in 3 in care am jucat TAG, m-a lovit strechea si am facut praf 2 situatii care puteau sa mai aduca macar un 12$ acolo. Am avut si ceva ghinion, postez si mainile care-mi puteau aduce ceva mai multi bani dar si cum m-am "spart" la ultimele 2 SNG(asta ca pedeapsa :D)

Aici il mulgeam asa de linistit, chiar si cu flush draw pe masa, speram la un K la el sau over pair ceva. Iar pe final niciodata nu cred ca mi se poate intampla chiar acum sa aiba un 7 ...


HU - Asta a fost de departe cea mai dureroasa mana, e incredibila mana!


Tot HU, tot dureroasa ca si cea de mai sus:


cele 2 iesiri(joc foarte prost) de la ultimele SNG - le pun ca pedeapsa:


si



Mainile astea ma intereseaza de discutat:
1.

2.

3.

mainile 2 si 3 sunt dintr-un SNG la care nu aveam cum sa ratez banii si totusi am reusit.

Cam asta a fost in seara asta, cum ziceam se poate si mai bine si aici nu ma refer la bani ci strict la joc. Am jucat relativ ok dar si prost in anumite cazuri si chiar au fost cam 3 SNG care puteau fi ITM(In The Money) si hnu au fost strict pe jocul meu prost. Ca si bani tinta mea ar fi 1,5$/SNG, la vreo 15 pe seara medie profit 22,5$ este super ok.

Ah, uitasem situatia generala:

9 comentarii:

  1. nu inteleg mana 3 arunci TKGK

    RăspundețiȘtergere
  2. da, juca bine, l-am pus pe AQ acolo sau set ... n-am vrut sa ies pe bubble, ceea ce am facut putin mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar astept pareri, tocmai pentru ca am dubii am zis ca vreau sa le discut.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mana 3 cred ca putea sa-ti faca miscare asta cu orice K,J sau draw. Nu sunt jucator de sng dar eu vad asa situatia, e cl si joaca agresiv pentru ca se joaca la bubble.Exact pe ce ai spus tu mai sus ca nu ai vrut sa iesi pe bubble se speculeaza ina stfel de situatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Eu nu as juca slowplay cu set... as da raise in flop, si mi'as baga toti bani la turn.

    2,3 nu avem ce discuta..sunt standard, si nu sunt dureroase. Are 30% sanse sa castige.

    4. cu QT' trebuia AI nu miniraise. Nu iti permiti miniraise si oricum nu mai iesi din mana.

    5. Cu A5 nu inteleg de ce mergi AI la flop. Dai bet/fold. Flopul e perfect, iar bet acol oe suficient. Arunca daca nu l'a lovit. Daca iti da call reevaluezi in functie de turn.

    Ce te intereseaza pe tine:

    1. AQ's personal cred ca e prea mare raise'ul tinand cont ca nu e o mana premium..e suficient 3XBB ... in rest, erai obligat sa dai call la miniraise si check/fold la flop fara Q sau FD.

    2. mi se pare standard

    3. Nu ma mai aruncam la flop.

    touche

    RăspundețiȘtergere
  6. Touche, sa inteleg ca la ce ma intereseaza pe mine, la mana 2 ai fi incercat sa furi potul la fel ca mine? tu nu consideri gresit call-ul lui?
    iar la mana 1 - AQ's e standard Pot Size bet, e buton pe FullTilt, il folosesc des, e 3,5xBB. Re-raise pre-flop acolo ma face sa-l pun pe mana buna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred ca a gresit nici el la flop. Chek/call e logic sau check si bet in turn fara diamond mi se pare ok pentru TP

    La mana 1 e ok, nu poti sa il platesti niciodata pe flopul ala si in conditile date.


    touche

    RăspundețiȘtergere
  8. la mana 2, cu flop de romb, eu fara romb in mana dau fold cu TP in 90% din cazuri ... ma poti fura linistit :P.

    RăspundețiȘtergere