vineri, 15 ianuarie 2010

STG vs Ring

Imi tot zice lumea ... toata lumea de fapt, de ce nu-mi vad de treaba mea sa joc STG(sit'n go tournaments) eventual MTT(multi table tournaments) si ma incapatanez cu Ring games.
Si cam are dreptate, la Ring am reusit sa-mi fac praf toti banii de foarte multe ori, la STG+MTT niciodata, au fost de fapt perioadele in care tot scoteam bani din treaba asta cu pokerul. Asa ca o sa ma cam intorc spre STG+MTT, dar asta presupune niste sacrificii sa le zicem:

La Ring ma pot ridica oricand de la mese, la STG si MTT ai 3 sau 5 min. pauza la fiecare 1 ora ... esti blocat in fata PC-ului. Poti avea perioade cu pana la 20 de turnee in care pierzi, neinsemnand ca joci neaparat prost.
Asta ar insemna sa am mai putin timp de acordat fetitzei, pentru ca mai am si job.
Dar, in mare cam asta ar fi marele dezavantaj, blocare in fata PC-ului.

Pun o poza, cu statistica mea de la acest tip de jocuri, ca sa-mi aduc aminte mereu de ce trebuie sa joc mai multe STG+MTT.

6 comentarii:

  1. Esti fantasticush de meserias la stg asa ca cel mai bun sfat e sa stai acolo. Daca jucai numa de astea acu erai departe.

    Asul a ajuns la 100K castig din stg fara sa luam in calcul rake'ul si HU.

    am2ashi e si el meserie.

    tu ai un ROI mai bun decat amandoi, deci e evident ca le ai.

    don't play ring!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa nu mai joc Ring, cel putin o buna perioada si sa ma concentrez mai mult pe SNG.
    Nu ma consider mai bun decat Asul sau am2ashi, ei sunt useri catre care tind, dar mai e mult pana departe. Volumul poate altera semnificativ ROI-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tip de sng ai jucat ? 6-9 max sau din alea 45/90/180 ?

    RăspundețiȘtergere
  4. de toate, dar probabil ca ROI-ul este ceva mai mare din cauza celor de 12$/180.

    acum, ca m-ar reapucat, incep in prima faza cu 6-max, am "variance" mai mic, am incercat si de 9 dar nu rulez ok ca la 6-max. Pe masura ce cresc BR-ul, care este f. mic momentan, o sa pot sa bag si de 45/90/180 care platesc mai rara dar mai bine. Un tip de STG pe care-l consider BESTIAL este 3,3$+ / 180 de la Stars, cu rebuy adica. Dar acolo nu mai am bani deloc si pt. tipul asta de STG iti trebuie minim 300$ in cont ca sa suporti pana incepi sa castigi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pare ai de alea de 90 oameni de la Tilt de 3.30 si 6.60 KO ? Sunt bune de antrenament pentru cineva care vrea sa se specializeze pe MTT ? ( sotia mea ). Eu joc cash la Tilt si nu am idee cu ce sa-i recomand sa inceapa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt bune, cum sa nu. orice 90/180.

    RăspundețiȘtergere