vineri, 19 februarie 2010

fara cuvinte ...

3 comentarii:

  1. Pot sa zic eu cateva cuvinte? Nu inteleg metafora cu luna patrata. De ce patrata? Rotunda nu e buna? Toata lumea da luna rotunda.

    In rest, tipul pare sa aiba o voce foarte placuta, mai placuta decat a ei. Aaa, si se cam repeta versurile...

    RăspundețiȘtergere
  2. misto intrebare :D. mie mi-a placut melodia, nu am stat sa ma gandesc la faza ca de ce patrata.
    Acum ce sa zic metafora e matafora, nu trebuie inteleasa matamatic :P.
    De ce patrata? Pantru ca patrata ar fi ceva unic! nu ar mai avea nimeni asa ceva, doar ea! "si lumea sa ma intrebe mirata: De unde am EU o luna patrata?"

    In rest ... asa se mai repeta versurile in folk.

    Merci de cuvinte ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ma rog, nu m-a facut sa simt cat de mult isi doreste ea o luna patrata. Pare ca e patrata doar ca sa iasa rima.

    RăspundețiȘtergere