sâmbătă, 13 martie 2010

Shutter Island

Am fost la film.
Cred ca nu am mai fost al film de 8-9 ani si in ultima luna am fost de 2 ori.
La Avatar acum 1 luna, ca deh, trebuia sa vad si eu minunea cu 3D, si in seara asta la Shutter Island ca am mai auzit si eu la viata mea de mesterul Scorsese.
Pai ce sa va zic, filmul e GENIAL.
Este realizat beton! are faze beton!(m-am speriat de cel putin 3 ori) si mai are si o distributie destul de faina. Apropo, mie imi place tare mult de actorul din rolul secundar: Mark Ruffalo.
Pentru mine Fight Club a fost un film deosebit si nu credeam ca o sa mai vad unul care sa aiba un scenariu la fel de captivant si sa fie la fel de bine realizat, ei bine filmuletul din seara asta m-a facut fericit din punctul asta de vedere, si tare ma bucur.
Apoi ar mai fi o chestiune, nu prea merita vazut acest film decat intr-un multiplex cu ecran si mai ales sonorizare buna.
Nu zic mai multe, care puteti vedeti filmul asta la un multiplex, garantat nu veti iesi plictisiti de la el si pentru mine asta e lucru mare.

5 comentarii:

  1. Ok, abia astept sa-l fac si eu rost, si mie imi place Mark Ruffalo, l-am vazut in The Brothers Bloom, ultima data.

    In schimb, daca vrei sa-ti spun ce sa nu vezi, e Supravietuitorul de Sergiu Nicolaescu. Cu greu pot sa ma gandesc la un film mai prost, chiar si in comparatie cu alte filme (proaste) romanesti. De necrezut ca niste actori romani pot interpreta in halul ala. N-am inteles mai nimic din el, si desi nu se vrea comedie, am ras tot filmul. Parte buna e ca mai canta Loredana la un moment dat, iar pe la final ai ocazia sa o vezi pe Ileana Lazariuc plibandu-se dazbracata prin casa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, baga si tu o lista cu filmele tale preferate romanesti. Mi-e dor sa vad un film romanesc bun, si in afara de Nea Marin miliardar, nu-mi vine nici unul in cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am apucat sa-l vad, Ileana a salvat mult filmul ala :P.

    Pai la filme romanesti ar trebui sa le vezi pe cele ale tinerilor regizori, Porumboiu cica are cateva bune.
    Altfel pentru mine Mihai Viteazul si Nea Marin sunt in top.
    Pentru destindere baga si tu seria "BD in actiune".
    Apoi vezi ce altceva mai gasesti cu Toma Caragiu si Amza Pelea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai cam asta, Toma Caragiu, Amza Pellea si Dem Radulescu.

    RăspundețiȘtergere
  5. tre' sa recunosc ca mi'a scapat entry'ul asta :D
    Se pare ca avem aceasi parere despre film .. e genial.

    Iar finalu' e exceptional...

    RăspundețiȘtergere